August 2, 2008

News, sales and freebies

Prosím o prepáčenie všetkých priaznivcov Boo´s color challenge v SASe, nestihla som pridať svoj príspevok, tak ako to robievam každý mesiac, avšak pracujem na tom, takže freebie bude. Boo má teraz starosti s rodinou, s PC, takže aj augustová súťaž začne neskôr, aspoň by som mohla skúsiť všetko dobehnúť.

I owe I giant "I´m so sorry" for all fans of Boo´s colore challenge at SAS. My part for the last month is still not finished, I try to do it every month. I´m working on it, don´t worry the freebie will come up soon. Boo has worries with her family and PC, so August color challenge will start later, I have more opportunities to catch everything up.

Mám však jednu novinku, ktorá vás dúfam poteší tak veľmi, ako mňa. Wohohoo, tak sa mi to podarilo a som nový dizajnér u MyScrapShop.com Všetko v mojom šopíku je prvý augustový týždeň zlacnené o 40%, určite si to nenechajte ujsť. A skúste sa vrátiť aj viackrát, nikdy neviete, čo nové vo veľkej zľave vás ešte bude čakať.

I have a very wonderful news, hope you´ll be as happy for me as I am. Wohohoo, I made it!!! I´m a new designer at MyScrapShop.com. Everything in my store is reduced, everything is 40% off. And try to come back more times, you might never know what I´m going to add this week.


Takže nejaké náhľady, čo v mojom obchode nájdete.

Below are some previews of my goodies, you´ll find in my store.

A teraz prosím, mrknite na ločka od priateľov, ktorí prejavili záujem použiť môj kit a vytvorili z neho tieto nádherné umelecké kúsky. Poradie je náhodné. Nechajte im prosím odkaz v galérii môjho designu. Ďakujem.

And now, please have a look on the layouts of my friends, who were willing to use my kit and create these wonderful piece of arts. Lo´s are in no particular order. Please, leave them some comments here in the gallery of my design.. Thank you guys.


JanaO

JanaO


Trudie aka Scrapbrat


Lynn


Michelle aka mhsalgado


Lois aka Ladye

Lois aka Ladye


Pam aka pdupre


Riveronka

Riveronka


ZuzanaR


XenaKM


Suzia


A teraz k môjmu freebie, aby ste neodišli na prázdno. Pri ich tvorení som nevedela, kedy prestať, takže sú to dva sety. Dúfam, že sa vám páčia a niečo pekne z nich vykúzlite.




Obe časti si môžete stiahnuť v mojom MMS obchodíku.

You can download both parts of paper packs in my MSS store.

Enjoy and Happy Scrapping!!!






1 comment:

janedoe said...

Lara, your designs are just beautiful and I am just downloading your freebie papers at MSS now. Thanks so much for this and I can't wait to see what you come up with next! From Sharon in Australia.