July 29, 2008

Som späť! I´m back!

Ahojte! Tak ako ste sa bezo mňa mali? Už máte nejakú dovolenku za sebou?

Ja a môj priateľ sme sa šťastne vrátili z Malorky, som oddýchnutá, plná nových nápadov a inšpirácií. Dnes som vám chcela porozrávať nejaké zážitky, no strašne nešťastne som sa porezala na jednorázovej žiletke na ľavom prostredníku na ruke, že neviem ani písať. Každým ťuknutým písmenkom pociťujem ukrutnú bolesť. Vopchala som ruku do svojej kozmetickej taštičky a nevšimla som si, že tam je aj žiletka. A stalo sa, polhodinu som zastavovala krvácanie.

Tak sa s vami podelím aspoň o ločko, ktoré som urobila z úžasného kitu Ambient Ambient Moments od BooLandDesigns. Fotka je samozrejme z Malorky, z dedinky Waldemossa, kde vlastní dom aj Michael Dougles a založil tam kultúrne stredisko. Žiaľ, jeho sme práve nestretli. Škoda. Na fotke je môj priateľ Peťo alias Fišta, ako ho dosť často volám.

Hello! So how was your days without me? Have you already been on your holiday?

Me and my boyfriend, we came happily back from Mallorca, I´m totally draw breathed, full of ideas and inspirations. I was going to say some stories and experiences today, but I´ve had an accident. I cut myself on one-shot razor blade on the middle finger of my left hand, so can hardly type. I feel horrible pain with every typed letter. I can´believe, I didn´t see the razor blade in my cosmetics bag, where I put my hand. So it happened, I was stopping bleeding for about half an hour.

So I´m just going to share a layout I made from an awesome kit Ambient Moments by BooLandDesigns. The picture is from Mallorca of course, from a village called Valdemossa, where even Michael Dougles owns one house and established a cultur center. Unfortunately, we didn´t meet him there, lol. On the picture is my boyfriend Peter alias Fista, as I often call him.

Here is the preview of the kit



Here is the preview of the papers



Here is my layout with the kit

Ak máte chvíľku, dajte mi vedieť, ako sa vám páči toto ločko, buď tu alebo nechajte odkaz v tomto poste. Ďakujem. Teraz idem, asi do mojej obľubenej postele. Oh, skoro som zabudla, buďte na blízku, mám pre vás jedno skvelé prekvapenie a príde už čoskoro. Dovtedy, majte sa krásne, ja si budem liečiť ruku.

Please, if you have time, let me know what you think about the layout here or leave me a comment in this post. Thank you. Now I go, probably to my lovely bed. Oh and I nearly forgot, watch out, I have some great surprise for you and it comes very soon. Till then, have fun, I´m gonna cure my hand.

No comments: